‘365 dagen bloemen’ breidt uit met calla’s en exoten

Van seizoensbloemen naar bloemen in het seizoen. De campagne ‘365 dagen bloemen’ wijzigt haar propositie inhoudelijk door ook producten die jaarrond worden aangevoerd, een plek te geven. Zo worden Zantedeschia en exotische bloemen dit jaar ook onderdeel van de promotiecampagne.

‘Door organisatorische wijzigingen binnen de betrokken FPC’s van Royal FloraHolland zijn de productgroepen calla en exoten vanaf dit jaar ook onderdeel van de promotiecampagne,’ vertelt Marion Klaver namens de promotiecommissie ‘365 dagen bloemen’. Dit betekent een inhoudelijke wijziging van de propositie van 365 dagen bloemen van seizoensbloemen naar bloemen in het seizoen. Het seizoenskarakter blijft heel belangrijk in de campagne, maar daarnaast krijgen producten die jaarrond worden aangevoerd een duidelijkere plek.’

Nieuw inspiratiemagazine

Ook het inspiratiemagazine is geheel vernieuwd, op het gebied van de vormgeving én nieuwe rubrieken. De doorontwikkeling van het magazine is gestoeld op feedback van bloemisten en markttrends. Het centrale thema van het magazine is: geur. ‘De innovatie van alle 365 dagen bloemen-activiteiten is een doorlopend proces dat niet stilstaat. Ook komend jaar gaan we het magazine en de daaraan verbonden activaties zoals de Ruik-de-lentedagen en Burendag samen met bloemisten verder ontwikkelen,’ aldus Marion. ‘Bovendien willen we de kennis van internationale bloemistenorganisaties benutten en delen met de betrokken lezers.’

Bron en foto: 365 dagen bloemen

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties