BBH presenteert nieuwe content: Green Paper

Bloemenbureau Holland komt met een nieuwe vorm van promotie: het Green Paper. Het is een knipoog naar de white paper, een document dat bepaalde oplossingen geeft voor problemen.

Het Green Paper vertelt het verhaal van auteur Sidney Vollmer, die in 2020 transformeerde van botte kamerplantenbeul tot tedere plantentante. In ‘Hoe we de wereld gaan redden met kamerplanten’ neemt hij de lezer mee op zijn groene ontdekkingsreis. Sidney hamstert tijdens de lockdown geen toiletpapier, maar planten en zaden. Samen met zijn tweejarige dochter gaat hij het groene avontuur aan. En daar steek je als lezer ook nog veel van op. Over planten die stenen imiteren; planten die geheugen hebben of die kunnen bewegen.

Bedankt Plant

Het idee van het Green Paper past volgens Mooiwatplantendoen.nl bij de Bedankt Plant-campagne. Het thema Health & Wellbeing, waar de campagne om draait, en de huidige tijdsgeest lenen zich goed voor een meer diepgaand stuk content.

Vervolg

Of deze nieuwe vorm van content delen om de consument te inspireren in de toekomst vaker door het Bloemenbureau gebruikt gaat worden, is nog niet besloten. Dat hangt af van de reacties en resultaten.

Bron en foto: Mooiwatplantendoen.nl

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties