Campagne voor geurende bloemen van start

Voor het vierde opvolgende jaar gaat de voorjaarscampagne van 365 dagen bloemen van start met het thema: Geur! Bloemisten wordt opgeroepen om gezamenlijk de vrolijke boodschap van (geurende) bloemen te delen.

De aftrap wordt gegeven via een digitale nieuwsbrief die wordt verstuurd naar ruim zevenduizend bloemisten én de lancering van het digitale seizoensmagazine. De campagne roept bovendien de sector op om gezamenlijk de vrolijke boodschap van (geurende) voorjaarsbloemen te delen en biedt hiervoor concrete handvatten aan. De teksten zijn beschikbaar in vier talen: Nederlands, Duits, Engelsen Frans. Daarnaast zijn foto’s en POS-materiaal te downloaden.

Maart: Ruik-de-lente-dagen

Voor de derde keer organiseert 365 dagen bloemen de Ruik-de-lente-dagen. Samen met het internationale bloemistenplatform Fusion Flowers wordt bloemisten opgeroepen om bloemwerk te maken dat zorgt voor een zintuigelijke prikkeling.

Bron en foto: 365 dagen bloemen

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties