Nu in het vakblad

€ 199

Bloem & Blad

Abonneer nu
  • Wat doen uw collega's?

    Nieuw in dit trendnummer is een onderzoek dat is gedaan onder lezers van Bloem en Blad. Het geeft zicht op hoe uw collega's al inspelen op de trend van Well-being bij de verkoop.

  • Well-being: wat is dat eigenlijk?

    De toename van het aantal burn-outs, ook onder jongeren, zorgt voor een groeiende belangstelling voor well-being. Well-being: is dat een trend in Nederland? In een artikel worden de feiten op een rij gezet over een trend die volgens kenners niet snel zal overwaaien én economische impact heeft.

  • Wetenschap

    Interview met wetenschappers Tia Hermans en Sjerp de Vries die zich hebben gespecialiseerd in de gezonde werking van planten voor het binnenklimaat. In andere artikelen onder andere aandacht voor welke planten bekend staan om hun luchtzuiverende werking.

  • Groene trend zet wereld op zijn kop

    Een trend is geen trend zonder Lidewij Edelkoort. Zij voorziet dat planten, bomen en bladeren de wereld op z’n kop gaan zetten. In dit nummer ook aandacht voor het Green Trend Report.

  • Stekkiegekkie

    Trends worden tegenwoordig in hoge mate online gemaakt en zogenaamde influencers spelen daarin een grote rol. Zoals de Insta-account Stekkiegekkie: Susanne Bolkestein-Zum Vörde & JOSEPHINE BORN over hun online succes en het plezier en de gezondheid die planten binnenshuis brengen.