Conceptstore gaat verder in Den Haag

Na introductie in Utrecht krijgt de Conceptstore een vervolg in Den Haag. Op 2 december opent deze tijdelijke winkel waar de mening van consumenten wordt gepeild ten aanzien van een aantal groene producten.

Drie ondernemers presenteren in deze tijdelijke winkel nieuwe producten om de mening van de consument te achterhalen. Die mening wordt meegenomen in de productontwikkeling om de kansen op een succesvolle marktintroductie te vergroten.

Deelnemers in Den Haag zijn:
– Veredelaars en kwekers van Kalanchoë (FPC Kalanchoë).
– Stolk Brothers. Zij testen de bloeiende kamerplant Medinilla en Anthurium.
– Urban Crops. Zij zijn benieuwd wat consumenten van het mini eco-systeem EcoJar vinden

Winkelend publiek
In de eerste VoorKeur Conceptstore in Utrecht (in oktober) hebben vijf veredelaars en telers producten en concepten getest. Gemiddeld werden er door consumenten 330 vragenlijsten per bedrijf ingevuld.

Voorkeur is een initiatief van Sense marketing & More en BureauSierteelt.nl. Initiatiefnemers zijn FloraHolland, Corn.Bak en Waterdrinker. De winkel komt tot stand met ondersteuning van 20Nu.nl, 2Mèt en Wevab.