Nieuwe billboards promoten Boskoopse boomkwekerij

Ondernemers uit de Boskoopse boomkwekerij hebben woensdag welkomstdoeken geplaatst bij alle toegangswegen van Boskoop.

Iedereen die het sierteeltcentrum binnenrijdt, wordt vanaf de grote spandoeken welkom geheten. ’Welkom in Boskoop, tuin van Europa’ valt in het groot te lezen, met daaronder de vakbeurzen en data van Plantarium en Groen-Direkt vermeld.

De nieuwe promotie voor de Boskoopse boomkwekerij is een spin-off van de samenwerking tussen Plantarium en Groen-Direkt. Die promotie zal nog verder tot uiting komen. Twintig ondernemers, allen leden van stichting Belangenbehartiging Greenport Boskoop, hebben hiervoor de koppen bij elkaar gestoken.

Belangenbehartiging Greenport Boskoop heeft samen met Greenport Regio Boskoop, ondernemers en Bureau Berenschot een economische strategie voor het boomkwekerijcluster opgesteld. Onderdeel hiervan is promotie van Boskoop. De strategie wordt donderdag 27 augustus op Plantarium gepresenteerd.

Plantarium en Groen-Direkt werken voortaan samen om hun beurzen verder te verbeteren. Onder de slogan Ticket2Boskoop werven de organisaties gezamenlijk vakbezoekers uit binnen- en buitenland.

De spandoeken werden geplaatst langs belangrijke wegen naar Boskoop toe, zoals hier langs de N207 komende vanuit Alphen aan den Rijn.