Broekhof ontvangt Thuiswinkelcertificaat

    Belangenorganisatie Thuiswinkel.org heeft de webshop van Broekhof beoordeeld. De groothandel in verpakkings- en decoratiematerialen voor de bloemist heeft het certificeringstraject met succes doorlopen.

    Thuiswinkel.org werkt eraan de e-commerce in Nederland gezond te houden en toetst webshops met een juridische toets, een financiële monitoring en een veiligheidsscan. Consumenten en zakelijke klanten willen immers weten met wie ze zakendoen. Daarom is sinds 2016 het online keurmerk voor de B2B-markt verkrijgbaar: Thuiswinkel Zakelijk.

    Vanaf begin mei is Broekhof officieel lid van Thuiswinkel Zakelijk en staat het keurmerk op de webshop. ‘Bij Broekhof vinden we het belangrijk te laten zien dat we betrouwbaar zakendoen en dat klanten met een gerust hart op onze webshop kunnen kopen. Het voeren van het keurmerk bewijst dat en straalt zo direct positief af op onze onderneming. Vanaf nu worden we elk jaar opnieuw gecertificeerd, wat het voeren van het keurmerk alleen maar sterker maakt’, aldus Gerard Wijma, financieel en operationeel directeur bij Broekhof.

    Wereldwijd bereik

    Sinds de lancering in 2014 is de webshop van Broekhof hard gegroeid. De webshop zorgt voor veel nieuwe klanten, overal ter wereld. Bloemisten ervaren het als groot gemak om online hun bloemisterijbenodigdheden te kunnen kopen.

    Bron en beeld: Broekhof

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties