FloraHolland en Corn. Bak participeren in conceptstore

    FloraHolland en Corn. Bak zijn de eerste officiële partners van de conceptstore ‘Voorkeur’. De winkel opent in april haar deuren in de Randstad.

    In de conceptstore ’Voorkeur’ wordt het voor leveranciers mogelijk om noviteiten te testen bij de consument. FloraHolland en Corn. Bak zijn officieel partner van de testlocatie. „Het idee van ‘Voorkeur’ spreekt mij aan omdat het een verrassende manier is om input van consumenten te krijgen voor de productie van het nieuwe ras”, zegt Elly Bak.

    Pop-up store

    Ook FloraHolland vindt de pop-up store een goed instrument om nieuwe producten en concepten te presenteren en reacties te peilen. „We willen consumenten beter begrijpen om ze ook beter te kunnen beïnvloeden”, aldus Frank van den Hoek van de veiling.
    ’VoorKeur’ is een initiatief van Sense Marketing & More en BureauSierteelt.nl. De initiatiefnemers zijn met meer bedrijven in gesprek om partner of deelnemer te worden.