Pure Seasonal Flowers gaat het boeket promoten

Pure Seasonal Flowers heeft zich als zesde partner aangesloten bij het promotieproject ‘Bouquet Tales’. Dit project heeft als doel de bloemist ervan te overtuigen dat zij door het gebruik van boeketten zich beter kunnen positioneren.

De productpromotiegroepen Just Chrys, Anthurium, Hydrangea, Avalanche+ en Simply Calla steunen het project Bouquet Tales al langer en nu voegt Pure Seasonal FLowers zich daar aan toe. Samen vertegenwoordigen deze groepen zo’n 2.000 kwekers. Bouquet Tales richt zich op de promotie van boeketten, waarin deze bloemen verwerkt zijn.

Het project ‘Bouqet Tales’ gaat haar tweede jaar in. De campagne richt zich in 2015 op de Europese bloemist. ‘Bouquet Tales’ zal wekelijks een favoriet boeket communiceren en er verschijnt vier keer per jaar een ‘Bouquet Tales’ krant voor de bloemist. Daarnaast worden de online en sociale media ingezet en wordt er een boekettenworkshop gehouden. Het jaar is onlangs afgetrapt met een presentatie op de IPM en een boeketten-battle op de Gentse All4Home beurs.