Groenkeur lanceert nieuwe huisstijl

Woensdag 22 juni lanceerde Stichting Groenkeur de nieuwe huisstijl tijdens het middagcongres ‘Groenspiratie’. Na 13 jaar werd het tijd voor een nieuwe, frisse en eigentijdse uitstraling.

De nieuwe huisstijl past volgens directeur Matthijs Mesken bij een keurmerk dat een autoriteit is op het gebied van een kwaliteitsmanagementsysteem met een ‘groene’ plus én met de focus op kwaliteit en vakbekwaamheid.

De eerste editie van ‘Groenspiratie’ op fort Wierickerschans in Bodegraven werd goed bezocht. Naast de introductie van de nieuwe huisstijl en de onthulling van het logo waren er sprekers die vanuit hun werkveld nieuwe ontwikkelingen, maatschappelijke bewegingen en innovatie belichtten.

Kwaliteit
Zo maakte de creatieve geest achter avonturenpark Wildland, Jan Kempe, de congresbezoekers deelgenoot van de totstandkoming van dit bijzondere dierenpark.

Boudewijn Tooren vertelde over gebiedsontwikkelingsprojecten in de provincie Noord-Brabant. Ook wijnboer en programmamaker Ilja Gort verhaalde over ondernemerschap. Kwaliteit liep als een rode draad door het programma.