Vakblad voor de Bloemisterij Markt & Trends Bloemenbureau Holland start weer met campagne Lievelingsbloem

Bloemenbureau Holland start weer met campagne Lievelingsbloem

0

Dinsdag 17 oktober is Bloemenbureau Holland weer gestart met de snijbloemencampagne Lievelingsbloem in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk. De achterliggende boodschap is dat je een lach op iemands gezicht kan toveren als je iemand  lievelingsbloemen geeft.

Met Hashtags Stories brengt Bloemenbureau Holland voor het tweede jaar verhalen rond lievelingsbloemen tot leven. Er zijn divers posters en videomateriaal ontwikkeld die we de komende weken gaan tegen komen in het straatbeeld en online. Ketenpartners kunnen de beelden gratis downloaden en gebruiken.

Naast de video’s en posters is er een contentsamenwerking met mediapartij VICE. Acht kunstenaars zijn op bijzondere wijze gefotografeerd met hun lievelingsbloem. Deze portretten zijn vanaf 24 oktober te zien op de verschillende platforms van VICE. In Nederland komen Fred van Leer en Leco van Zadelhoff aan het woord over hun lievelingsbloem en ook dit heeft divers beeldmateriaal opgeleverd, dat ook weer gebruikt kan worden.

Reageer op dit artikel

avatar