Vakblad voor de Bloemisterij Markt & Trends FloraHolland-topman Vos is gescheld tegen zijn medewerkers zat

FloraHolland-topman Vos is gescheld tegen zijn medewerkers zat

3

In pittige bewoordingen heeft Lucas Vos, de topman van Royal FloraHolland duidelijk gemaakt dat hij het gescheld en getier tegen zijn medewerkers op de werkvloer helemaal zat is. Vooral handelaren en transporteurs bezondigen zich daar aan, aldus Vos in zijn laatste vlog. ,,Iedereen kan tegen mij zeggen wat hij wil, maar niet tegen mijn mensen. Daar heb ik echt geen zin meer in.”

Vos laat doorschemeren dat dit ‘ongewenste gedrag’ steeds meer voorkomt. En dat in een periode dat de medewerkers van FloraHolland steeds meer vertrouwen beginnen te krijgen in de ingezette koers van de veilingorganisatie, zo maakt de CEO uit intern onderzoek op. Vos gaat daarom kijken hoe hij het grove taalgebruik in de tweede helft van dit jaar kan beteugelen. ,,Want daar moeten we echt mee ophouden, dit pik ik niet meer”.

Klik hier voor het bewuste fragment uit de vlog van Vos

Zelf is hem ook een keer de huid vol gescholden door de chauffeur van een truck, verhaalt Vos. Hij had de bestuurder erop geattendeerd dat al rijdend bellen achter het stuur ook op het veilingcomplex niet is toegestaan. ,,Ik begrijp dat we in deze periode keuzes maken die niet allemaal even populair zijn, maar we gaan we beleefd met elkaar om. En bij mijn mensen trek ik de streep”, besluit Vos.

3
Reageer op dit artikel

avatar
3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
JaapJohnPieter Recent comment authors
nieuwste oudste meest gestemd
Pieter
Gast
Pieter

Dank je Lucas!

John
Gast
John

Ik vind t niet gek Lucas de bloemen en planten komen veel te laat bij de kopers wegens onderbezetting. En maar automatiseren, nog meer personeel eruit etc.etc Ik keur t zeker niet goed dat t personeel word uitgescholden, zoiets doe je niet, iedereen doet zijn best, maar kijk eerst ff hoe de druk bij je personeel ligt.

Jaap
Gast
Jaap

Vindt je ’t gek, en vooral in Naaldwijk service 0,0 Aalsmeer en Rijnsburg goed geholpen, maar nogmaals Naaldwijk arrogantie ten top