Opti-flor wil met nieuwe website nog meer inspireren

Opti-flor (‘creating orchids’) heeft deze week de nieuwe website gelanceerd. Deze heeft volgens de Phaaenopsiskwekerij een moderne en inspirerende vormgeving, een sterk verbeterde navigatie en biedt veel inspiratie voor bloemisten en consumenten.

Op de vernieuwde website staat een speciale sectie voor inspiratie. Hier deelt Opti-flor talrijke sfeerfoto’s en video’s van woon-, bad- en slaapkamers gedecoreerd met Phalaenopsis. Voor bloemisten bieden deze sfeerbeelden aanknopingspunten voor een uitgebalanceerde presentatie van de collectie van Opti-flor op de winkelvloer. Ook is er uitgebreid aandacht voor de optimale verzorging van de planten en worden veelgestelde vragen beantwoord.

Internationale netwerk

Dankzij de collectiepagina’s navigeren bezoekers eenvoudig door de volledige collectie en zijn alle bijzondere variëteiten nooit verder dan een muisklik weg. Met behulp van de handige tool ‘Verkooppunten’ zien consumenten eenvoudig bij welke (betere) bloemist zij terecht kunnen voor de Opti-florcollectie. Door het ingeven van de postcode vindt de consument eenvoudig het dichtstbijzijnde verkooppunt. Dit internationale netwerk van detaillisten (de website is in zeven talen) is van onschatbare waarde voor Opti-flor volgens directeur Marco Hendriks. ‘Bloemisten die onze collectie verkopen dragen bij aan het sterke merkimago en de uitmuntende kwaliteit waarmee wij ons proberen te onderscheiden’.

Ook nieuw is de mogelijkheid voor zowel consumenten als detaillisten om een review te schrijven en de ervaringen met Phalaenopsis met anderen te delen. Hendriks: ‘Op deze manier willen we de kwaliteit van onze collectie zichtbaarder maken.’

Bron en foto: Opti-flor

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties